Uživatel: nepřihlášen  přihlásit  registrovat
Google
« Narozeninový turnaj 2010Hysteria 2010 »

Turnaj Time Trial 2010

Konečné výsledky

Sh0gun
Stružák
Matasx

Turnaj začal 1. září 2010 a byl ukončen 31. října 2010. Několik hráčů bylo za jejich výjimečné výkony uvedeno do Síně slávy. Děkujeme všem hráčům za účast v turnaji.

Play-off

Čtvrtfinále

Soustruh (A1) 3:0
Mysteriouss (B4)
Stružák (A3) 3:0
Vranasko (B2)
Matasx (A2) 3:0
krybi (B3)
Admi (A4) 0:3
Sh0gun (B1)

Semifinále

Soustruh 2:3
Stružák

Poznámka k průběhu zápasu

Matasx 1:3
Sh0gun

5. – 8. místo

Mysteriouss 3:2
Vranasko
krybi 0:3
Admi

Finále

Stružák 0:3
Sh0gun

O 3. místo

Soustruh 1:3
Matasx

O 5. místo

Mysteriouss 0:3
Admi

O 7. místo

Vranasko -:-
krybi

Základní skupiny

skupina A a b c d body skóre pořadí
a) Matasx x 3:0 3:0 0:3 6 6:3 2
b) Stružák 0:3 x 3:2 1:3 4 4:8 3
c) Admi 0:3 2:3 x 0:3 2 2:9 4
d) Soustruh 3:0 3:1 3:0 x 9 9:1 1
skupina B a b c d body skóre pořadí
a) Mysteriouss x 0:3 0:3 0:3 0 0:9 4
b) krybi 3:0 x 0:3 0:3 3 3:6 3
c) Vranasko 3:0 3:0 x 0:3 6 6:3 2
d) Sh0gun 3:0 3:0 3:0 x 9 9:0 1

Aktuality

  • 31. 10. 2010 – Turnaj končí vítězstvím Sh0guna.
  • 23. 10. 2010 – Začínáme vyřazovačí část!
  • 17. 10. 2010 – Nekla v turnaji nahrazuje Mysteriouss.
  • 1. 10. 2010 – Začátek turnaje!
  • 30. 9. 2010 – Aktuálně přihlášení hráči: Admi, krybi, Matasx, Mysteriouss, Neklo, Sh0gun, Soustruh, Stružák, Vranasko.
  • 1. 9. 2010 – Přijímáme přihlášky do turnaje – před přihlášením si ale důkladně přečtěte všechna pravidla.

Pravidla turnaje

Hraje se Time Trial podle základních pravidel s důrazem na následující body:

  • Každý hráč má 6 červů, tzn. 6 pokusů. Vracení červů na start po jakémkoli pádu a následný nový start je nepřípustný. Hraje se na 3 vítězná kola.
  • Hraje se na následujícím balíku map. Mezi ostatními mapami pro Rope Race a Time Trial, které jsou k dispozici na našem webu, je poznáte podle jména rr_bonhert_XX­.bit.
  • Červi se na startu skládají za sebe tak, aby později umístění červi neblokovali dříve umístěné.
  • Na čas konce kola se podívejte v momentě dotyku země v cíli, případně červa stojícího v cíli (někdy červ v cíli zem neúmyslně blokuje a tak zbytečně zdržuje). Pokud červ do cíle prudce spadne a tím ukončí svůj tah, jedná se o neplatný pokus, protože v takovém případě stopky rychle zmizí a přesný čas se špatně zjišťuje. Čas kola ihned zapište do chatu, abyste jej mohli prodiskutovat se soupeřem, a až potom ukončete tah pomocí švihadla.
  • V případě remízy se prodlužuje systémem náhlé smrti (po jednom červíkovi) na stejné mapě (začněte nové kolo a znovu umístěte všechny červy na start). Mohou nastat následující případy:
    • Dojedou oba hráči: Vyhrává ten, kdo kolo projede v kratším čase, na čas remízy (čas, kvůli kterému se prodlužuje), se nehledí.
    • Dojede pouze jeden hráč: Pokud čas tohoto hráče nepřesahuje 1,25násobek času remízy, hráč vyhrává. V opačném případě mají oba hráči další pokus (toto pravidlo je zde proto, abychom zabránili příliš pomalé jízdě na jistotu).
    • Nedojede ani jeden z hráčů: Oba hráči mají další pokus.
Generování RSS kanálu aktualit…