« Narozeninový turnaj 2010Hysteria 2010 »
Turnaj Time Trial 2010
Konečné výsledky
Turnaj začal 1. září 2010 a byl ukončen 31. října 2010. Několik
hráčů bylo za jejich výjimečné výkony uvedeno do Síně slávy. Děkujeme všem hráčům za účast
v turnaji.
Play-off
Čtvrtfinále
Soustruh (A1) |
3:0 |
Mysteriouss (B4) |
Stružák (A3) |
3:0 |
Vranasko (B2) |
Matasx (A2) |
3:0 |
krybi (B3) |
Admi (A4) |
0:3 |
Sh0gun (B1) |
Finále
O 3. místo
O 5. místo
O 7. místo
Základní skupiny
skupina A |
a |
b |
c |
d |
body |
skóre |
pořadí |
a) Matasx |
x |
3:0 |
3:0 |
0:3 |
6 |
6:3 |
2 |
b) Stružák |
0:3 |
x |
3:2 |
1:3 |
4 |
4:8 |
3 |
c) Admi |
0:3 |
2:3 |
x |
0:3 |
2 |
2:9 |
4 |
d) Soustruh |
3:0 |
3:1 |
3:0 |
x |
9 |
9:1 |
1 |
skupina B |
a |
b |
c |
d |
body |
skóre |
pořadí |
a) Mysteriouss |
x |
0:3 |
0:3 |
0:3 |
0 |
0:9 |
4 |
b) krybi |
3:0 |
x |
0:3 |
0:3 |
3 |
3:6 |
3 |
c) Vranasko |
3:0 |
3:0 |
x |
0:3 |
6 |
6:3 |
2 |
d) Sh0gun |
3:0 |
3:0 |
3:0 |
x |
9 |
9:0 |
1 |
Aktuality
- 31. 10. 2010 – Turnaj končí vítězstvím
Sh0guna.
- 23. 10. 2010 – Začínáme vyřazovačí část!
- 17. 10. 2010 – Nekla v turnaji nahrazuje Mysteriouss.
- 1. 10. 2010 – Začátek turnaje!
- 30. 9. 2010 – Aktuálně přihlášení hráči: Admi, krybi, Matasx,
Mysteriouss,
Neklo, Sh0gun, Soustruh, Stružák, Vranasko.
- 1. 9. 2010 – Přijímáme přihlášky do turnaje – před
přihlášením si ale důkladně přečtěte všechna pravidla.
Pravidla turnaje
Hraje se Time Trial podle základních pravidel s důrazem na
následující body:
- Každý hráč má 6 červů, tzn. 6 pokusů. Vracení červů na start po
jakémkoli pádu a následný nový start je nepřípustný. Hraje se na
3 vítězná kola.
- Hraje se na
následujícím balíku map. Mezi ostatními mapami
pro Rope Race a Time Trial, které jsou k dispozici na našem webu, je poznáte
podle jména rr_bonhert_XX.bit.
- Červi se na startu skládají za sebe tak, aby později umístění červi
neblokovali dříve umístěné.
- Na čas konce kola se podívejte v momentě dotyku země v cíli,
případně červa stojícího v cíli (někdy červ v cíli zem neúmyslně
blokuje a tak zbytečně zdržuje). Pokud červ do cíle prudce spadne a tím
ukončí svůj tah, jedná se o neplatný pokus, protože v takovém
případě stopky rychle zmizí a přesný čas se špatně zjišťuje. Čas
kola ihned zapište do chatu, abyste jej mohli prodiskutovat se soupeřem, a
až potom ukončete tah pomocí švihadla.
- V případě remízy se prodlužuje systémem náhlé smrti (po
jednom červíkovi) na stejné mapě (začněte nové kolo a znovu umístěte
všechny červy na start). Mohou nastat následující případy:
- Dojedou oba hráči: Vyhrává ten, kdo kolo projede v kratším čase, na
čas remízy (čas, kvůli kterému se prodlužuje), se nehledí.
- Dojede pouze jeden hráč: Pokud čas tohoto hráče nepřesahuje
1,25násobek času remízy, hráč vyhrává. V opačném případě
mají oba hráči další pokus (toto pravidlo je zde proto, abychom zabránili
příliš pomalé jízdě na jistotu).
- Nedojede ani jeden z hráčů: Oba hráči mají další pokus.