Uživatel: nepřihlášen  přihlásit  registrovat
Google

Worms Revolution

Stručný popis nám pomohl připravit náš hráč Nechic, děkujeme!. Některé informace jsme vám již přinesli dříve prostřednictvím našeho blogu.

Worms Revolution jsou zbrusu novým přírůstkem do neustále se rozrůstající červí rodiny. Po rozporuplných Reloaded jsme čekali, s čím Team 17 přijde tentokrát. A co že je na tomto dílu tak revolučního?

Shrnu zde některé klady a zápory, ale celkový verdikt pro mne je, že u WA má smysl zůstat kvůli větší radosti ze hry, spoustě neočekávatelných situací, stále novým mapám a módům a naprosto přesným a jednoduchým zbraním nezatíženým žádnými efekty. Nutné dodat, že Worms Armageddon a Worms Revolution jsou dvě zcela odlišné hry (přestože princip zůstává stejný). Proto však stojí za zkoušku „revoluci“ vyzkoušet.

Pro :-)

  • dynamická voda

    teče po mapě a červům způsobuje nepříjemné patálie, může však hasit oheň a zabrání vám zranění po pádu z velké výšky

  • nové zbraně

    souvisí s dynamickou vodou – magnet, bouřkový mrak, fretky a další.

  • speciální červi

    kupujete červy a z nich pak vytváříte týmy, popis specialisů níže

  • nastavení kláves

    lze nastavit skoro vše, včetně F kláves; bohužel sady zbraní, na které odkazují už nepřenastavíte

  • povedené tutoriály

    pomohou vám si zvyknout na netradiční fyziku hry

  • nakupování zbraní

    kromě beden se zbraněmi a nástroji padají i bedny s mincemi, za které je možné nakupovat zbraně přímo během hry

Proti :-(

  • nepřehledný inventář zbraní

    podobně jako ve Worms Revolution, spoustu času strávíte hledáním správné zbraně

  • počet červů

    tým je limitován na 4 červy a maximálně 4 hráče (16 červů v jedné hře)

  • nároky na hardware

    na starších strojích si prakticky nezahrajete

  • vítr

    už nehraje takovou roli, např. bazuka je jím mnohem méně ovlivněná

Speciální červi

Je vhodné poznamenat, že na začátku máte k dispozici pouze červy Soldier. Nákup speciálního červa stojí 80 kreditů, každý další dvojnásobek. Kredity získáváte za kampaně a hádanky. Doporučuji na začátku dohrát 5 hádanek, protože jsou každá za 40 kreditů a jde jen o jednoduché tutoriály. V úvodních misích kampaně pak získáte za každou misi 10 kreditů.

Soldier (voják)

  • Klasický červ jako známe z WA. Standardní zacházení se zbraněmi, rychlost atd.

Scout (průzkumník)

  • Maličký červík, rychlý, skáče daleko i vysoko, může skákat z větší výšky bez zranění.
  • Buduje uzoučké chodbičky (blow torch), kterými ostatní červi a třeba ani ovce neprolezou.
  • Je mnohem citlivější na zranění a vodu (snadněji ho odnese).
  • Ubírá mnohem méně životů (nejen pěstí, ale i třeba brokovnicí, bazukou atd.)

Heavy (těžká váha)

  • Silný (a to i zbraněmi, ubírá více životl a dělá větší díry třeba brokovnicí) a odolný (vydrží více útoků pěstí i střelou, baseballkou s ním skoro nehnete).
  • Má více životů.
  • Je ale pomalý a těžký, pád mu skoro neubírá životy, skoro neumí skákat.

Scientist (vědec)

  • Staví velké traverzy, výpustě (plug hole – viz nové zbraně), silnější děla a magnety.
  • Za každého vědce přítomného v týmu dostane tým během jeho tahu 5 životů navíc.
  • Je o něco slabší než Soldier, pohybově stejný a ničím dalším nevyniká.
Generování RSS kanálu aktualit…